Etický kodex

  • Podpora strategie společnosti
    Zaměstnanci svou prací smysluplně přispívají k dosahování strategických cílů společnosti.

 

  • Podpora zákazníka
    Zaměstnanec pracuje na neustálém zlepšování péče o zákazníka.
    Cílem odvedené práce je maximální spokojenost zákazníka.
    Zaměstnanec nezneužívá svého postavení vůči zákazníkovi a nenabízí výhody, které nemůže zaručit.

 

  • Čestné jednání
    Zaměstnanci jsou povinni dodržovat platnou legislativu a obecně závazné předpisy, obchodní zvyklosti  a podmínky tak, aby jejich chování bylo v souladu se zásadami poctivého obchodního styku a dobrými mravy.
    Zaměstnanec má povinnost zamezit vzniku konfliktu zájmů a případné korupce.
    Zaměstnanci nevykonávají žádné další výdělečné činnosti související s vlastní činností společnosti bez písemného souhlasu zaměstnavatele.

 

  • Bezpečnost a práce s informacemi
    Zaměstnanci zachovávají důvěrnost získaných informací tak, aby žádným způsobem nepoškodili svého zaměstnavatele ani zákazníka.
    Zaměstnanci zamezí neoprávněným osobám využívat svěřené technické prostředky či přístupu k interním informacím.
    Zachování všech pravidel bezpečnosti práce a ochrany zdraví zaměstnanců je prioritou.
    Zaměstnanci dodržují při práci všechny předpisy a nařízení směřující k ochraně životního prostředí.